Premios Nacionales de Juventud 2024

Del 29 d'abril al 29 de maig de 2024

Ministerio de Juventud e Infancia - Instituto de la Juventud

Es concedirà un únic premi a cadascuna de les categories:

• Compromís social. Reconeixement a la tasca desenvolupada en l’àmbit social i el voluntariat.
  • Cultura. Reconeixement a la utilització de disciplines artístiques per transmetre valors.
  • Medi Ambient. Reconeixement a la realització d’actuacions que fomentin el respecte al medi ambient.
  • Esport. Reconeixement a actuacions realitzades perquè l’esport sigui un mitjà per adquirir i transmetre valors entre els més joves.
  • Ciència i tecnologia. Reconeixement a iniciatives o actuacions desenvolupades a l'àmbit de la ciència i la tecnologia.
  • Drets Humans. Reconeixement a iniciatives o actuacions desenvolupades a l'àmbit dels drets humans.

Joves de nacionalitat espanyola, i tots aquells amb residència legal a Espanya, que no superin l'edat de trenta anys en la data en què finalitzi el termini per a la presentació de les candidatures.

BOE 102, de 26 d'abril del 2024

Del 29/04/2024 al 29/05/2024

Ciències de la Salut – Ciències de la Vida – Ciències Experimentals – Ciències Socials – Enginyeria i Arquitectura – Humanitats