Ajuts d’Indústria del Coneixement 2024. Modalitat B. Ajuts Producte destinats a l'obtenció de prototipus i a la valorització i transferència dels resultats d'investigació generada per equips de recerca de Catalunya

Del 2 al 29 de maig de 2024

Departament de Recerca i Universitats - Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca

L'objecte dels ajuts és el finançament d'activitats estructurades de caràcter demostratiu que permetin l'assoliment d'una prova de concepte i/o la validació de la proposta de generació de valor, per tal de reduir les incerteses sobre la viabilitat tècnica i comercial de la tecnologia o coneixement en desenvolupament.

Es poden beneficiar d'aquests ajuts els equips de recerca de les universitats del sistema universitari de Catalunya, els centres de recerca, els centres tecnològics, les fundacions hospitalàries i les institucions sense ànim de lucre que tinguin com a activitat principal la recerca i que tinguin seu a Catalunya.

DOGC 9152, de 29/04/2024

Del 02/05/2023 al 29/05/2024 a les 14.00 hores (CET)

Ciències de la Salut – Ciències de la Vida – Ciències Experimentals – Ciències Socials – Enginyeria i Arquitectura – Humanitats