Ajuts d’Indústria del Coneixement 2024. Modalitat C. Ajuts Innovadors per a projectes de valorització i transferència de coneixement desenvolupats per innovadors en estades en entitats del sistema de recerca i innovació de Catalunya

Del 2 al 29 de maig de 2024

Departament de Recerca i Universitats - Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca

L'objecte dels ajuts és el finançament de projectes per a la contractació d'una persona amb perfil emprenedor que dugui a terme les activitats necessàries per a la transferència al sector productiu de tecnologies o coneixements generats al sistema públic de recerca, mitjançant la creació d'una spin-off o l'explotació de qualsevol forma de propietat intel·lectual o industrial amb acords de llicència o codesenvolupament.

Així mateix, haurà de donar suport per tal que les activitats de caràcter demostratiu necessàries per a la validació tècnica d'aquestes tecnologies i/o coneixements vagin en línia amb la proposta de generació de valor.

Es poden beneficiar d'aquests ajuts els equips de recerca de les universitats del sistema universitari de Catalunya, els centres de recerca, els centres tecnològics, les fundacions hospitalàries i les institucions sense ànim de lucre que tinguin com a activitat principal la recerca i que tinguin seu a Catalunya.

DOGC 9152, de 29/04/2024

Del 02/05/2024 al 29/05/2024 a les 14.00 hores (CET)

Ciències de la Salut – Ciències de la Vida – Ciències Experimentals – Ciències Socials – Enginyeria i Arquitectura – Humanitats