Ajuts per a tesis doctorals en català (TDCAT)

Del 5 d'abril al 9 de maig de 2024

Departament de Recerca i Universitats - Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca

Atorgar ajuts per a tesis doctorals en català que s'hagin defensat durant l'any 2023, destinats a contribuir a les despeses i les taxes administratives associades a la finalització de la tesi doctoral i al tràmit d'obtenció del títol de doctor o doctora.

S'entén per tesi doctoral en català la que es pugui incloure en algun dels casos següents:

• Tesis íntegrament escrites en català.
  • Tesis desenvolupades amb l'obtenció del títol de doctor o doctora amb menció europea/internacional i que estiguin escrites en català i en una altra llengua oficial de la Unió Europea.
  • Tesis estructurades com a compendi de publicacions en què les parts o els capítols que no siguin publicacions estiguin escrits en català.

Poden ser beneficiàries les persones que compleixin els requisits específics següents:

• Haver defensat la tesi durant l'any 2023.
  • Haver obtingut el títol de doctor o doctora en una universitat del sistema universitari de Catalunya o de fora de l'Estat espanyol.
  • Haver escrit la tesi doctoral en català.

DOGC 9135, de 04/04/2024

Del 05/04/2024 al 09/05/2024, a les 14.00 hores (CET)

Ciències Experimentals – Ciències de la Vida – Ciències de la Salut – Ciències Socials – Enginyeria i Arquitectura – Humanitats