Doctorados Industriales 2024. Ayudas para la formación de doctores y doctoras en empresas y otras entidades

Del 23 d'abril al 4 de juny de 2024

Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades - Agencia Estatal de Investigación

Els ajuts tenen com a objecte promoure la realització de projectes de recerca industrial o de desenvolupament experimental en empreses i altres entitats de l'entorn socioeconòmic, en què s'emmarqui una tesi doctoral, a fi d'afavorir la inserció laboral de personal investigador en aquestes entitats des de els inicis de les seves carreres professionals, contribuir a l'ocupabilitat d'aquests investigadors i investigadores i promoure la incorporació de talent al teixit productiu i socioeconòmic per elevar-ne la competitivitat.

La quantia màxima destinada a finançar aquesta convocatòria és de 8.000.000 euros.

Podran ser entitats beneficiàries dels ajuts les empreses, les entitats privades sense ànim de lucre i les administracions públiques, que als seus estatuts o a la normativa que els reguli o en el seu objecte social no tinguin l’R+D+i entre els seus fins ni com a activitat a desenvolupar.

BOE 96, de 19/04/2024

Del 23/04/2024 al 04/06/2024, a les 14.00 hores (CET)

Ciències de la Salut – Ciències de la Vida – Ciències Experimentals – Ciències Socials – Enginyeria i Arquitectura – Humanitats